villatakkileiri 2015

maanantai 19. lokakuuta 2015

Nämä kuvat ovat kaikki Amanda Lehtolan kamerasta.

Keitä ovat villatakkitytöt: maailman söpöimpiä tyttöjä, jotka kukin on omia mystisiä polkujaan pitkin päätyneet minun hölmöön Facebook-ryhmään ja kahvilakerhoihin - ja jotka sitten vielä lähtivät jo toistamiseen viikonlopuksi keskelle metsää tekemään ei mitään ja sitten samalla kuitenkin niin paljon.

En muista kuka viime syksynä keksi idean villatakkileiristä, mutta siihen oli joka tapauksessa ihan pakko tarttua. Olen ehkä ollut tässä jonkinlaisena pääpäsmärinä, mutta lopulta villatakkileirin rakentaa villatakkitytöt enkä minä. Joten, kiitos, että kokkasitte, lohdutitte, tiskasitte, rakensitte majan, toitte jouluvaloja, kuskasitte, tulitte kaukaa, nauroitte, siivositte, järjestitte, leivoitte, nauratitte, askartelitte ja olitte valmiita kaikkeen. Anteeksi jos ja kun olen tökerösti komennellut enkä ole muistanut kiittää.

Kiitos, että olette minun elämässä. Olisi ihan kamalaa ilman.
 

5 kommenttia