pretty notes

lauantai 8. syyskuuta 2012

Lempipuuhaani on Akateemisessa kirjakaupassa vaeltelu, löysin eilen nämä postiosaston perältä.


Pretty Polaroid Notes !!!


Kirjoitin yhden Hollantiin...


Ja kamera sattui ottamaan onnellisesta minusta kuvan kun sattumalta tuijotin lattiaa parvekkeellani.


Olen oppinut tällä viikolla elämästä ainakin sen, että kaikki vähänkään kodin siisteyden kannalta tärkeä loppuu samaan aikaan. Ja koska ei pyykinpesuainetta, astianpesuainetta ja talouspaperia voi mitenkään laittaa tärkeysjärjestykseen, on ne ostettava samaan aikaan.

Kassalta päästyäni täytin lottokupongin. (Kyllä, postikortteihin on aina varaa. Ja parvekkeelliseen kaksioon.)

8 kommenttia

  1. Nuo postikortit ovat aivan täydellisiä. Vähän samantyylisiä kuin nämä kuvat: http://www.etsy.com/shop/oohprettyshiny?ref=seller_info

    VastaaPoista
  2. Viimoinen kuva on ihanan rento! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kun minä olen ihanan rento heheheheheheheheheheeheh

      Poista
  3. Akateeminen on ihan rakkautta.:--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. parhautta !!!

      voikun turussa vaan olisi yhtä paratiisi kuin helsingissä

      Poista
  4. Noi kortit on just ihania.. Mä vaan toivoisin, että mulla olisi enemmän kavereita jolle lähetellä kortteja/periniteisiä kirjeitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minulle voi aina lähettää hehehehe
      sähköpostia vain niin saat osoitteen ja minä lupaan aina vastata!! vaikka miljoonaan kirjeeseen

      Poista
  5. Voi kumpa minullakin olisi ystävä, joka lähettäisi tuollaisia kauniita kortteja!

    VastaaPoista