elefanttisormus, onneni lähde

torstai 3. maaliskuuta 2011



Tiesittekö, että elefanttisormus voi kuulua ihmisen perustarpeisiin ? Minäkin sain juuri tietää.

Minun piti vain mennä pelastamaan pari ruskeita mokkanahkahansikkaita Seppälän nurkassa sijaitsevasta löytökorista, mutta totesinkin toistamiseen, etteivät ne ole minua varten. Mutta, ehkä hauskinta pitkään aikaan on huomioni siitä, että kyseinen ketju näyttää olevan jonkinlaisessa muutosvaiheessa tällä hetkellä.

En muista koska viimeksi olisin käynyt siellä kahdesti viikon sisään - ainakaan ihan vain siksi, että siellä on niin mukavia mekkoja(, neuleita, hameita, hattuja, housuja, takkeja, huiveja, kenkiä ja koruja.) Rumat eläinkuosit näyttävät viimein poistuneen nuorten osastolta, ja korvautuneen tyylikkäillä, mutta silti hauskoilla vaatteilla. Puhumattakaan sitten Seppälä Women -mallistosta, jonka kuoseille ja leikkauksille olen saattanut menettää sydämeni.

Harvoin näin innostun mistään kaupasa olevasta, mutta nyt on kyllä hymy silmissä.

Parasta musiikkia tällä hetkellä: I Blame Coco

ps, huomenna ömm vaikka joskus illalla arvon voittajan arvontaan hihi !! vielä ehtii siis osallistumaan tuitui
pps, olen niin rakastunut teidän onnivastauksiin :]]]

1 kommentti

  1. ihanainen sormus ja oon huomannu saman seppälän suhteen! jee :---)

    VastaaPoista