tiistain hetkistä

tiistai 8. helmikuuta 2011




Tuo Sveitsistä ostettu koru on minulle ihan hirveän tärkeä jo nyt, tänäänkin olen saanut luottaa hyviin muistoihin, uskoon ja hymyihin.

Niitä kolmea tuo koru minulle edustaa.

Minua hymyilytti kovasti matematiikan prelin jälkeen.

Nyt kuitenkin pelottaa ihan hirveästi huominen päivä, tuntuu, että siitä tulee aivan ylivoimainen kestää. Jos selviän huomisesta, selviän mistä tahansa.

Paitsi siitä yhdestä tekstiviestistä, joka odottaa lähetystä puhelimessani.

1 kommentti

  1. Nyt kuitenkin pelottaa ihan hirveästi huominen päivä, tuntuu, että siitä tulee aivan ylivoimainen kestää. Jos selviän huomisesta, selviän mistä tahansa. Mie oon ainakin tsiljardi kertaa ajatellut noin ja aina sitä on jotenkin selvitty, ihan kaikista elämän varrelle sattuneista ylivoimaisentuntuisista tilanteista, joten ehkä tuossa on jotain perääkin.. :) Ja miten voimakkaita ollaankaan myö, jotka - joo, ehkä pidetään joitakin muille ihan tavallisia tilanteita haastavina, mutta jotka saadaan voittaa itsemme ja maailma joka päivä!

    Pöh, taisin tuossa läpistä ihan vaan itestäni, mutta jotenkin tuli semmoinen aavistus, että siun tilanne voisi olla vähän sama, kuin mitä itse koen.

    Oot kovin kaunis! Toivottavasti päiväsi sujuu ihan hyvin :>

    VastaaPoista