sunnuntain tunteista

sunnuntai 13. helmikuuta 2011



Minä päivitän Facebook-statustani miltei joka päivä.

Kenenkään tietämättä jokainen lauseeni on tarkkaan harkittu kuiskaus. Toivon aina yhden tietyn tai tiettyjen lukevan lauseeni ymmärtäen, että juuri hänen pitäisi puhua minulle taas.

Juuri äsken kirjoitin seitsemän ajatusta tästä hetkestä. Niiden joukossa sanat, jotka kertovat minun täyttävän 19 vuotta viikon päästä.

Eikä minulla tälläkään kertaa ole suunnitelmia.

Minä piiloudun, mutta silti yritän näkyä.

Olisitpa minun suunnitelmani.

ps, tänään olen ollut väsynyt, kuunnellut liian monta outoa kappaletta, syönyt ranskalaisia omenasalaatilla, pohtinut miten selviän kevääseen, pukeutunut penkkariasuuni.

pps, olen myös melkein itkenyt kun tämän blogin http://helmenvarikas.blogspot.com/ ihanuuskirjoittaja kommentoi minulle, ja löysin sitä kautta tuohon osoitteeseen. tällä hetkellä olen teksteissäsi viime vuoden helmikuussa, ja luen ajatuksiasi talvesta. olen suorastaan rakastunut sinuun.

4 kommenttia

  1. minäkin pari viikkoa sitten törmäsin juuri tuohon blogiin ja täytyi sitten lukea koko blogihistoria läpi yhdessä yössä. olen myös löytänyt hurjan monta uutta suosikkia tuon sinun suosikkilistasi kautta, kiitos siis siitä.

    ps. olet hurjan söpö :)

    VastaaPoista
  2. Minä en päivitä statustani kovin usein, mutta silloin kun päivitän, harkitsen pitkään miten sanani asettelen. Yleensä se on sen takia, että jos kirjoittaisin, mitä oikeasti ajattelen, tulisi niistä melko synkkiä =(

    Tänään oli samanlainen hetki, ja kesken kirjoittamisen päätin käväistä lukemassa blogiasi ja tulin hyvälle tuulelle, koska suloisuutesi on aina päiväni parannus, kiitos <3

    Toivottavasti löydät onnen, koskaan ei voi tietää mistä se löytyy =)

    VastaaPoista
  3. teen samaa facebookissa, sanoja sille jota rakastan vielä.

    VastaaPoista
  4. aaaaa hei oon shokeeraatunut miten kivasti joku voi kirjoittaa minusta ja hymyilen vain kuin mikäkin idiootti (tosin yhden asian sanon - älä lue pidemmälle, ainakaan paljoa! Häpeän jotain vuotta 2008). Miksi elämä on niin kivaa juuri nyt?

    Tuo facebookjuttu kuulostaa muuten erittäin tutulta - viime päivinä on onneksi tuntunut siltä että ne joiden olen halunnut ymmärtää ovat myös sen tehneet.

    Ps. Mun blogissa oli tässä illassa kolmasosa siitä kävijämäärästä mitä viime kuussa YHTEENSÄ. Kiitos tai miten sitä voisi sanoa.

    VastaaPoista