Sveitsiin:

maanantai 17. tammikuuta 2011

sveitsi

Yleisen Sveitsin matkaan liittyvän innostuksen ja onnellisuuden lisäksi, tuottaa tämä vaatepuoli minulle suurta onnea ja iloa ! Saan suunnitella hienosti matkalaukun.

Olen valinnut kaikista rakkaimmat värit mukaan: tummansinisen, sinapinkeltaisen, tuon vihreän, hennon puuterin ja tummanruskean. Kaiken päälle puettavan kynsilakoista lähtien tulee mahtua tuohon skaalaan, tai muuten ei tule valituksi mukaan. Tunnen itseni mestaripakkaajaksi.

Meillä on luvassa niin hauska reissu, että voi autuutta ! Cerniin pääseminen on ainutlaatuinen tilaisuus ainakin minulle, ja matkaseurueemme vaikuttaa kerrassaan hienolle ja hauskalle. Genevessä minua odottaa Starbucks. Luultavasti tulen kyynelehtimään muutamat kauniit kyyneleet sille kauneudelle. Vähän sama tunne kuin ensisuudelmaa odottaessa.

ps, olen kirjoittanut listan asioista, jotka haluan ostaa sitten sieltä: hienon kalenterin, hienon sormuksen (tarpeen vaatiessa sormuksia) sekä postikortteja !

pps, olen onnellinen vaatekaapistani koska äiti äsken katsoi tuota kollaasia ja kysyi että koska sinä vaatteesikin olet ehtinyt kuvaamaan

2 kommenttia

  1. uaah, IHANAT nuo kengät, mistä pongasit?

    VastaaPoista
  2. Polyvorella tein kollaasin, kengille näyttää tiedoiksi:

    Vintage Dark Brown Lace-up Front Leather Ankle Boots 52 EUR - bowsandbandits.com

    Kelpaisivat kyllä minullekin, onneksi on vähän edes samantapaiset olemassa !!

    VastaaPoista