torstain kauneudesta

torstai 30. joulukuuta 2010




Tänään minun oli tarkoituksena hypätä noiden kyydistä pois Raumalla, ja jäädä Roosan luo päiväksi, mutta sitten minua ahdisti ja Roosa oli ihan kipeänä, pieni parka siellä. Mutta, hätä ei ollut sen näköinen, vein superpakettini (vaikka itse sanonkin siis) hänelle, ja sain vielä superimman lahjan takaisin. Tuosta kangaspussukasta tulee uusi suosikkini ikuisiksi ajoiksi, se on niin minun näköiseni !! Ja lisäksi se oli täynnä nappeja.

Minä rakastan nappeja.

Jatkoin siis kuitenkin matkaa sukulaisten luo, ja sain syödäkseni esimerkiksi maailman täydellisintä suklaakakkua.

Kotiin tultuani olen popittanut Sam Tsuin ja Christina Grimmien coveria Just A Dreamista (linkki). Yritän miettiä mitä teen huomenna, pyytäkää joku nyt johonkin. Haluaisin leipoa suklaakakkua ja syödä sitä keittiönpöydän vieressä niin että olisi kynttilöitä ja voisimme kuunnella esimerkiksi Jack Johnsonia, The Smithsejä ja keskiyöllä tietenkin The Crashin Fireworksia.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti