tänään onnistuin vain nukkumisessa

torstai 18. marraskuuta 2010



Tänään ei ole maailmankaikkeus ollut kauneimmillaan minun kohdallani, ja olen kaivannut pelastusta pitkästä pitkästä aikaa.

Onneksi huomenna alkaa Maata Näkyvissä -rakkausjuhla, ja saan vähäksi aikaa heittää liialliset ajattelut kaivoon. Rakastaa vain ja nauttia.

Huomenna tulee ylppäritulokset.

Toivottavasti huomenna on parempi keli ajaa, kukaan ei laita minua puhumaan puhelimessa tai huuda minulle eikä kukaan pääse tekemään minulle sitä surullisen kuuluisaa poskionteloiden punktiota. Tämä päivä riitti.

2 kommenttia

  1. Ooo tykkään kauheasti tästä sun blogista, oon lukenut paljo mutta koskaan en ole kommenttia tajunnut laittaa :o

    VastaaPoista
  2. jostain syystä tuo tumblr -linkki ei toimi. ainakaan mun koneella.. mutta kiva tämä blogi silti!! 8)

    VastaaPoista