Mielimusiikkiani

tiistai 21. syyskuuta 2010





Olin ihan tosissani varma että joku olisi joskus kysynyt minun mielimusiikin perään lähimenneisyydessä, mutten sitten kuitenkaan löytänyt kyseiseen pyyntöön viittaavaa kommenttia.

Olen varmaan nähnyt unta.

Tässä on siis kuitenkin oi rakkautta-soittolista Spotifyyn, josta löytyy jokaiselta yksi biisi kuvien mukaisessa järjestyksessä The Beatlesia lukuunottamatta, jota ei tuosta palvelusta valitettavasti löydy.

She & Him / The Crash /
Antti Tuisku / Ben Folds /
James Blunt / Emma Salokoski /
Brett Dennen / The Beatles /
Paolo Nutini / Johanna Iivanainen /
Eliza Doolittle / The Smiths /
Eric Hutchinson / Belle & Sebastian /
Anna Puu / Jamie Cullum /
Olavi Uusivirta / Tuomo Prättälä

Tämä on myös erinomainen tilaisuus minulle kysellä musiikkivinkkejä teiltä. Jos joku tunnistaa itsensä tuosta soittolistalta niin vinkkaa ihanista rakkauslaulajista ja -bändeistä minulle !

ps, teiltä on tullut ihan hirveä määrä kysymyksiä ! ihan tosissaan minä luulin että on vähän huono idea semmoista kysymyspostausta alkaa väsäämään mutta mitä vielä, tehän olette vallan riehaantuneet. nyt jo on ihan sairaan pitkä postaus niistä vastauksista luonnoksena (olen hieman saattanut olla pitkäsanainen...), kiitos niin paljon ! olette kyselleet hassuja ja mielenkiintoisia. vielä saa kysellä jos tykkää :]]]

5 kommenttia

  1. mitämitä, valvon vieläkin vaikka pitäisi jo pakata huomenna alkavaa matkaa varten!! sait minut innostumaan tämän musiikkipostauksen kanssa (saat kyllä muutenkin oikeastaan aina kaikilla ihanilla jutuillasi) ja päätin tehdä soittolistan. siinä on joitakin vanhoja klassikkoja, mistä olen tykännyt lukioajoistani lähtien, ja sitten kaikkia uusia ja kivoja spotify-löytöjä. voisin kertoa jokaisesta kappaleesta jotakin erityistä, siis että miksi juuri se kappale on niin kaunis ja miksi päätin ehdottaa juuri näitä sinulle, mutta viestistäni tulisi pitkä kuin nälkävuosi, ja nyt tosiaan pitäisi aloittaa jo se pakkaaminen, joten... huhheijjaa.

    no tässä siis se lista

    http://open.spotify.com/user/ker%c3%a4riikka/playlist/6Gc9V7YFvvGP51we4UP74K

    toivottavasti sen saa auki.

    tykkään kovasti blogistasi!!

    VastaaPoista
  2. Tuo soittolista, mitä täydellisyyttä !! Minua oikeasti hämmenttää ihan kamalasti että joku anonyymi laittaa minulle tuommoisen listan, jonka nimi on vielä että "Jeminalle". Ja sitten minä alan kuunnella sitä, löydän itseni ja tunnen oloni onnelliseksi.

    Että joku osaa tuommoisen koota minulle, ja vielä niin etten ole suurimmasta osasta artisteista edes ikinä ennen kuullutkaan ! Kiitos niin kovasti. Sekä soittolistasta että blogikehuista.

    ps, mielenkiintoni heräsi kamalasti, mihin olet lähdössä :]

    VastaaPoista
  3. Voi voi kun meinasin ehdotella jtn ni sulla olikin niitä jo tuossa :( [The Smiths, Belle & Sebastian...]
    Mutta sellaisia bändejä kuten Death Cab for Cutie ja Hello Saferide sekä sellaista artistia kuin Matt Costa voisin suositella. Ovat mun mielestä vähän sellasen tyylisiä että sinä voisit ehkä tyksiä : ) Ainakin tuo Death Cab for Cutie on kyllä ihan rakkaus <3 noita kahta muuta oon kuunnellu vähän vähemmän mutta ovat kyllä oikein suloisia sen perusteella mitä mä olen kuunnellut.

    VastaaPoista
  4. oon ihan pettynyt kun ei oo yhtään led zeppeliiniä.

    t. johku

    VastaaPoista
  5. Jemina rakas, mäkin tein sulle soittolistan! Tunnet varmaan kaikki noista ja se on ihan sekalainen ja höpsö, mutta toivottavasti tykkäät edes jostain:

    http://open.spotify.com/user/retead/playlist/1X7QSWgmg9ZrSGeen1xcdh

    VastaaPoista