pussukka

sunnuntai 4. huhtikuuta 2010



koska olen jäänyt koukkuun sekä omaani että muiden blogeihin, teen tälle päivälle jo toisen merkinnän.

minä tein pussukan.

laitoin sinne meikkini.

pussukka koostuu vaaleanpunaisesta kankaasta jonka eveliina ystävällisesti minulle lahjoitti varastoistaan.

sekä etu- että takapuoli on tuommoista vihreää nauhaa. olin ostanut sitä 15 metriä viime kesänä euromarketin pihakirpparilta.

nyt sille löytyi käyttöä.


minulla on myös blogi-identiteettikriisi kun näen muiden kirjoituksia ja kuvia niiden elämistä.

ja joskus haluisin olla ne.

3 kommenttia

  1. haluan ehdottomasti samanlaisen!

    VastaaPoista
  2. hihii aloitan sarjatuotannon...

    eiku ei mulla ookka enää tuota hipsunauhaa

    VastaaPoista
  3. hihi oi miten ihana pussukka

    VastaaPoista